Kortfilms-marathon efter arrangemanget

Dagen innan fixade jag fika för folket som skulle komma. Det kom oturligt nog inte full så många som ajg hade hoppats. Det kom 10 stycken ungefär. Plus någon som kom och gick. Men det var ändå trevligt och alla tyckte om kortfilmerna.

Det som jag hade kunnat göra bättre var att be någon hjälpa mig med marknadsföringen samtidigt som jag även skulle ha försökt trycka mer själv på min egna marknadsföring.

Jag styrde för det mesta upp det själv, och försökte nå ut genom så många kanaler som möjligt. Jag frågade som sagt Film I Västerbotten om film och det gick bra!

Att fixa lokalen gick också bra dom var väldigt samarbetsbvilliga på folkets hus.

 

Så även fast det inte kom så mycket så hade ju allt hursomhelst gått åt rätt håll och det var trevligt att se att det folk som kom åtminstone kunde njuta av stämningen som fanns där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0